Kızlar bugun 2 li test için gitmişdik cinsiyeti sorduğumda erkek dedi ben burda soruyordum kese şekline göre bebeğin duruşuna göre hep erkek dediler doktorda erkek diyince inandım kendimi tutamadım kıyafet falan aldım inşallah değişmez cinsiyet sizler en erken ne zaman öğrendiniz bu haftalarda erkek diyipde sonradan doktor kız dedimi değişen oldumu?🙈