Asel2520 iremo-2 27+5 haftalık olduk ikizlerimle biraz zor geçiyor bel ağrısı mide yanması bacağıma sürekli kramp giriyor öyle geçiyor şimdilik 🌸
Yanne iremo-2 ağırlaşmış gibi hissediyorum en ufak işte bile yoruluyorum. Kramplar başladı. Bir yandan da dolabını hazırlamaya başlamak istiyorum bakalım 30 a kadar herşeyi hazırlasam rahat edicem
haticerabia45 iremo-2 26 haftadan selamlar ✋ karnımda sürekli bir sertleşme kasılma uykularım bölük pörçük oldu ilaç tedavisine başlanacak yarın 🥺😞bebeğimin erkenden gelmemesi sağlıklı vaktinde gelmesi için dua ediyorum.
FHKK iremo-2 29+2 olmaz mı 🙈 Bende çok ağırlaştım bebek rahime baskı yapıyor, ev süpürsem belim kopacak kadar ağrıyor . Son 75 gün bir an önce geçsin diye bekliyorum inşallah 😍
Ysgl26 Ağırlaşmaya başladım artık. Yatmak kalkmak oturmak zor.. bebiş baş aşağı dönmüş zaten sürekli alt tarafta baskı oluyo. Uykusuz geceler başladı..
iremo-2 Ysgl26 bende aynı sorunu yaşıyorum :( ağırlaştım yatakta dönemiyorum uyuyamıyorum bir de çok su tükettiğimden devamlı lavabo ihtiyacı duyuyorum.. sağlıkla gelsinler inşallah 💜
Bus0999 Ysgl26 canm o agri bende de var altta baski cok olyor 25+2 oldm niye ole oluyor ki herkeste olyor mu acaba normal mi bu durum korkyom ya
iremo-2 Asel2520 sağlıkla gelsinler ikizleriniz 🌸 bendede iki gündür kaburgalarımda ağrı hissediyorum :(
iremo-2 RaYaRY aynı sıkıntı bende de var çok çabuk yorulup nefes nefese kalıyorum :( daha 3 ay var bakalım neler bekliyor bizleri
Ysgl26 iremo-2 amin onlar sağlıklı olsun da biz ağrı uykusuzluk çekeriz artık napalım ana olmak kolay değil
iremo-2 Yanne ben daha başlamadım bu hafta sonu arabası puseti beşiğini öyle bir bakmaya gidicez inşallah, bayramdan sonrada beğendiğimizi gidip alıp artık yerleştirmeye başlayacağım. Bazen düşünüyorum çok mu geç kaldım acaba diye 🫣
Yanne iremo-2 yok canım tam zamanı bence dolap yerleştirmesi uzun sürer bi tek diğerleri kolay artık yavaş yavaş düzenleyeceğiz 🥰 zamanında sağlıkla gelsinler inşallah
haticerabia45 iremo-2 aynıyız canım sadece beşik aldım bu ay sonunda alacağız bizde kıyafet bez falan 💕
Yanne Asel2520 FHKK iremo-2 Kızlar gögüs pompası aldınız mı? Elektrikli mi manuel mi tercih edeceksiniz
iremo-2 FHKK olur tabi neden olmasın 😍 ayy 29. Hafta gelebilecek mi bana acaba biraz heyecanlı sabırsızım zaman geçmiyor sanki 🫣
haticerabia45 Yanne canım kasiklarima yoğun bir sertleşme giriyor bebek taş gibi oluyor bir kaç saniye gecmiyor nefes alıp veriyorum napicami bilemedim inan tarif edemiyorum kas katı oluyor karnım dönemiyorm sağıma soluma yatamıyorum.oturamiyorum o an 😞
Yanne haticerabia45 geçmiş olsun canım sağlıkla zamanında gelsin inşallah stres yapma sakin olmaya çalış