MinikkMucizemmm ben doğum yaptıktan sonra hormonlar dengelenince kendiliğinden geçti gitti. Strese girme bu kadar oluruna bırak anını yaşa. Hamilelik zamanımı o kadar özlüyorum ki kıymetini bil tatlım varsın tüylü olsun göbeğin içindeki yavrunun canı sağ olsun annesi