MinikkMucizemmm Merhaba arkadaşlar size bi sorum olacak. 26 haftalık hamileyim ve Benim göbeğimde kıllanma oldu da biraz yani belli ve birazcık rahatsız oluyo tabi insan 😬 almam gerekse neyle nasıl almamı önerirsiniz? Bu şekilde olan var mı ağda kullanan yada ne yaptınız fikirlerinizi ve bilgilerinizi bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim 🤗🙏🏻🌸
Satiyeak MinikkMucizemmm ben bimdeko agda bantlariyla aliyorum.benim genetik.beyazim ama tuylerim var.ister istemez rahatsiz oluyorum. Benimkinin Dokuleceginide sanmiyorum😂
Pervinkbln_ MinikkMucizemmm ilk başta ağda ile aldım ama sonraları çok zor oluyor göbeğimi uyusturdu sonrasında göbeğimi nemlendirerek yüz usturasıyla almaya devam ediyorum olduğu gibi çıkarıyor kalın ve çok çıkarmıyor tüyleri
1melisa MinikkMucizemmm ben kuaforde agda yaptırdım ozman 4 ayşıktım sanırım şuan dogurcam haftaya yaptırcam yine
MinikkMucizemmm Merveofs bi sorun olmuyo demi ben biraz tereddüt ettim de ağda zararlı olur mu falan diye tam göbek olduğu için de
Merveofs MinikkMucizemmm valla karnım daha küçükken almıştım sıkıntı yaratmamisti şimdi biraz daha büyüdü daha almadım ama minik minik yaparsanız sanmıyorum zarar olacağını
mom1111 MinikkMucizemmm kaçıncı ayındasın canım ilk aylarda daha belirgin oluyor ama şuan ben 8. Aydayım ve asla göze batmıyor eskisi gibi alırsan hep Alman gerekecek
MinikkMucizemmm gorky inşAllah dökülür de şimdi biraz insan şey oluyo kontrole falan gidince kıllı kıllı güzel olmuyo ama 🙄😬😄
gorky MinikkMucizemmm Kontrole gidince ışığı kapattır ben rahatsız oluyorum diye öyle oldu mesela 😂😁🤣