ElifK67 7+6 yız bizde. Benimde 4-5-6 haftalar kasık ağrılarım baya vardı doktorumuz gayet normal diyor bu durumlara. Aşırı bir akıntım vardı sizdede varmı bilemiyorum. Şimdi akıntılarım azaldı. Gögüs hassasiyetim ilk günden itibaren hala devam ediyor. Onun dışında mide bulantım kusmam iştahımda azalma hiç olmadı maşallah😂 Aksine tam gaz yiyorum😅 Hepimize allahım kolaylık versin bebişler sağlıkla gelsin👼🏼