ElifK67
Ben 4-5 haftalık hamileyim
Dün adet oldum düşük değil ama adet
Şuan batma var yumurta bölgesinde bazen rahim bölgesinde
Normal mi acaba,? Bi bilginiz varmı?
Normal adet görüom resmen şuan .
Haftaya salı randevum var
Ebeyle konuştm bugün normal olabilir dedi.ama insan yine de korkuyor.
Yurtdışında yaşıyorum kan tahlilinden bakmıyorlar burda . Ultrasyonda 2 ay sonra ancak bakabiliolar.
Hamilelik testi yaptım dün kan geldiği halde pozitif çıktı .
Bilen yazsın lütfen