tospikaskim canim benim annem ben evlenene kadar bu asla normal dogum yapamaz diyordu. Annem uzakta ve hasta stres yapmasin diye bebek dogdugu zaman sancilarim oldugu zaman soylemedik kizim dogdu 3 gunluk oldu oyle soyledim goruntulu aradim eyvahlar olsun ameliyat oldun demi dedi 😂 yoo kendim dogurdum tamamen normal deyince bak yillardir buyuk konuşmuşum dedi aglamaya basladi butun sulalem hayret ediyordu helal sana diyorlardi. Bide kilolu doguma girdim 92 kiloydum benim acimdan cok kolay oldu şimdi ikizlere hamileyim normal dogum olasiligim cok ama normal olmalari icin elimden geleni yapacagim hayirlisi neyse o olsun tabi. Kendini hic korkutma motivasyonun ne kadar yuksek olursa o kadar guzel pozitif bir dogum yaparsin. Sancimi cekercen 5 kat merdiven in cik yapiyordum muzik actim kendime disko muzikleri bide 😂 kayinvalidem cok destek oldu ben bu boyla yaptiysam sende yaparsin dedi. Seni rahatlatmak icin uzun uzadi yazdim hakkını helal et inşallah rabbim sana da en kolayindan dogum nasip etsin bir avazda kucagina al insallah 🤲🏻 Bak benim komsum var o da 4 sene once dogum yapmis aci eşigi 0 nerdeyse hastane koridorunda dogum yapiyormus 4 saatde gelmis bebegi 😅 hemşireler damar yolu acmaya firsat bulamamişlar. Ha bide damar yolu açilirken kesinlikle elinin ustunden açtir cok rahat edeceksin koldan olunca haretek falan ediyorsun ya yuruyuş yapinca hafif acisi oluyor ısrar et elimin ustunden acim damar yolumu de. Cok cok sevgiler sana ve kuzuguna 😍🤗