İlk doğumum olacak sezaryan isteyecektim
korkuyorum diye ntsye bağlandım sancım çıktı ve doktorum çatı muayenesi yaparken oooo çok çok güzel normal doğumdan sen kesinlikle korkma dedi 3 cm acilman var şuan dedi süper herşeyin kemik vs dedi 🙈 ve hatta şimdi yatış yaptırıp doğumunu başlatsam bebeğimiz doğar dedi ama 37+4 teyiz diye 38 haftayi bekleyelim dedi şuan 38 haftalık olsaydın yatış yapardık dedi