Ozlemisak Cerennnn5858 hamilesin negatif olsa hiç çizgi belli olmaz ben test yaparken birini suyla yaptım ikinci çizgi hiç yoktu kendime yaptığımda çok silik çizgi vardı ama yaptığım anda 5 dakika içinde belirdi gerçi negatif olsan 1 saat bile olsa ikinci çizgi hiç çıkmıyor
Cerennnn5858 Ozlemisak kuzum gecen ayda cok cok silik 2. Cizgi cikti. Gittim kan verdim 2 cikti. O yuzden pek umidimde yok acikcasi. Ama boyle 2. Cizgi cikinca insan acabami diyo
Haticecebrail21 Cerennnn5858 bn bu testi bilmem ama kaset testlerde varsa ikinci cizgi mutlaka cikar.yoksa hicbirsey cikmaz
Sznzr Gebelik yoksa 2. Çizgi çıkmaz ben defalarca yaptım erken gebelik testi ikinci çizgiyi hiç gorememistim sizin testte şuan da görünüyor 2. Çizgi. Sadece son yaptığım testte hayali bir 2. Çizgi görmüştüm onda da hamileydim zaten.
Cerennnn5858 Sznzr kuzum gecen ayda yaptim. Ondada cikti 2. Cizgi sonra beta 2 cikti o yuzden umidim yok
Sznzr Cerennnn5858 bilmiyorum belki de kimyasal bir gebelik geciriyordunuz beta sifirlanmadan test yapınca silik çizgi gördünüz o yüzden diyorlar ya erken test yapmayın diye. Adet gününüz geçmeden zaten kan testine gitmeyin ben evde aldığım kaset testleri düzenli olarak sabahlari yapıp çizginin koyulasip koyulasmadigini takip ettim öyle yaparsanız daha iyi olur yani iki gün sonra aynı markayı tekrar edin bence.
Nergissi Cerennnn5858 erken gebelik testleri sıkıntılıymış. Sıradan testlerden alıp adetten bir gün önce falan deneyebilirsiniz. Bu kadar erken teste başlayıp yıpratmayın kendinizi. Zaten hamileliği erken öğrenmek de çok güzel bir şey değil. Sonrası da hep stres akışına bırakın sizin için daha iyi geçecek bu süreç
Cerennnn5858 Nergissi canim sol yumurtaligimda kist var. surekli kontrole gidiyorum. Eger varsa erkenden ogrenmek istiyorum o yuzden. Beklemem lazim biliyorum ama insan dayanamiyo :(
Mervesya Cerennnn5858 kuzum 2 gun sonra tekrar test yap koyulasirsa eger bundan daha belirgin olursa kan ver bence
Nergissi Cerennnn5858 kist olunca ne oluyor bilmiyorum ama erken bile öğrenseniz doktorun keseyi görmesi yine iki haftayı bulacaktır. Sağlıklı gebelik diyebilmek için de iki günde bir düzenli beta hcg kontrolü yapılacak. Yani süreç uzun demek istedim tabi siz bilirsiniz. Allah kucağınızı doldursun inşallah vardır
Afraaaa Cerennnn5858 bende yaşadım aynı durumu bilmiyorm bu erken gebelik testleri silik çizgiyi ciksriyo sanırım sürekli. Ya da çok erken yapıyoruz ondan kaynaklı oluyo. Bence hiç kendini yıpratma canm en azından adete 1 2 gün kala yap kesin olmasa da kesime yakın sonuçlar cikarir
Leon06 Umutlandırmak istemem ama ben bu marka testle yapmıştım kuruma cizgisi vs çıkmamıştı. İnsallah hamiledirsin