Kızlar selam,
Gecen ayda aynı seyi yasamıstım hatta resim atmıstım buraya. Predictor erken gebelik testi yaptım bıraz once. 6 gün var reglime bat 26. Çok çok çok silik 2. Çizgi gözülüyo ben görebiliyorum. Geçen ayda boyle oldu aynı testte kan verdim negatifti.
Bu testte sureklı silikte olsa 2. Çizgi cıkıyomu. Yani insanın kafasını karıstırıyo. Ilk 10 dkkada oluştu. Ama dediğim gibi hayalet bi çizgi. Napıcamı şaşırdım