tospikaskim Nuraykk e bence tabi ne olur ne olmaz hazırlıklı git sen farketmemiş olabilirsin belki açılma devam etti 4 5 oldu belki hemen yaptırırlar
Sumiire Nuraykk benim ne açılmam var ne sancım ama nolur nolmaz diye kontrole valizi aldım gittim dün tabi paşa paşa geri döndük ama olsun tedbirli gitmekte fayda var bu haftalardan sonra suyu falan bitebiliyo acil sezeryan istenebiliyo