Nuraykk Canlarım geçen hafta 2.cm açılmam vardı eve gönderildim, bugün yine kontrolüm var eğer açılma devam etmişse yatış yaparlar mı 38 haftalık olduk, hazırlıklı mı gitsem acaba. Başına gelen var mı s.s
tospikaskim Nuraykk e bence tabi ne olur ne olmaz hazırlıklı git sen farketmemiş olabilirsin belki açılma devam etti 4 5 oldu belki hemen yaptırırlar
Sumiire Nuraykk benim ne açılmam var ne sancım ama nolur nolmaz diye kontrole valizi aldım gittim dün tabi paşa paşa geri döndük ama olsun tedbirli gitmekte fayda var bu haftalardan sonra suyu falan bitebiliyo acil sezeryan istenebiliyo
Nuraykk Hilalcbn geçen haftadan beri ufak ufak şancı geliyor, belki açılma devam ediyor , bu yüzden merak ettim ve hazırlık olun diyorlar . Allah yardımcımız olsun 🤩
Nuraykk Hilalcbn yapıyorlar canım yani doktor haftaya gel tekrar muayne edelim açılmaya bakalım dedi. Duruma gore de doğum şeklini konuşuruz dedi , sezeryan veya normal vs.
zeytinkiz Nuraykk tabii ki 4 cm de sancı olmayabilir ama risk sonucta he ran bişey olur düşüncesi ile göndermiyolar. Benım 3 saate 10 cm olmustu 2. Ikınmada dogurdum 😆 En son 4 cm demişlerdi işte 😄 nasıl göndersinler o durumda
Hilalcbn Nuraykk ben geçen hafta acile gittim açılmam olduğunu doğumun başladığını söylediler eve git yürü hazırlığını yap dediler 2 3 saate gel yatış yapalım dediler fakat ailem sık sancı olduğunda git yoksa suni sancı verirler deyince korktum şiddetli sancı olmasını bekliyorum ama şu yalancı sancılar dan sonra hemen doğsun istiyorum suni sancıya bile razıyım 🙏🏻🤷
Nuraykk zeytinkiz haklisin tabi o durumda göndermezler. Bana hiç bu şekilde anlatılmadı, geçen hafta da eve gönderince, buradan da bir sorayim dedim. Inşallah güzel bir doğum geçiririmm geçiririz 😊😊
Nuraykk Hilalcbn ayyy anladım canım valla banada açıklık var rahim ağzında yumuşama var dediler haftaya kadar duyurmazsan yine gel dediler 😁 yarın devam ederse açılma demek ki yatış verecekler
zeytinkiz Nuraykk Amin inşallah her hamile sağlıklı kolay diliyorum 😇 Stres yapmayın ya ben cok heyecanlı gitmiştim. 41.hafta 0 acıklık hiç belirti yoktu kızımın keyfi yerindeydi 😄 suni sancı verildi 19 saat gram bişey hissetmedim gelmiyor bu kac gün yatıcam hastanede diyordum ilk dogumum biley de bilmiyorum. Burdan okuduklarım sanıyorum Kı suni sancı yakacaklar ben deli gibi kıvranıcma flan ama hiç öyle olmadı 😄 19.saat yarım su a bardagı duyum geldi sancım başladı hafiften baktılar 4 cm olmus bırakıp gittiler 3 sata sonra refakatçime diyorum emşireyi cagır kafası gelıyor cıkacak 😆 hemşire Bi geldi kafa cıkıyor ekibi toplayın dedi 10 dk içinde dogurdum 😄😆🥳
Hilalcbn Nuraykk çok yoğun akıntınız geliyor mu acaba benim sarı renk ve beyaz renkte çok yoğun geliyor ayağa kalktığımda hissediyorum geldiğini neye işaret acaba ilk doğumum olacak çok endişeliyim 🤷
Hilalcbn zeytinkiz stres yokta insan normal hayatına dönmek istiyor yatıp kalkmak iş görmek çok zorlaştı şu bir haftadır hayırlısı ile gelsinler inşallah 🙏🏻🥰
zeytinkiz Nuraykk bende burda okuyunca dıodum inşallah benımde böyle olur dıye oldu valla 😄 Allah iyi tecrübeli i sanlarla karsılastırsın hastanede en önemlisi bu inan ozman herşey cok kolay oluyor 😇🙏
Nuraykk Hilalcbn ay evet bende de var. Sürekli acaba nişan mı geldi diye düşünüyorum hep ahahaha , sürekli geliyor ve regl ağrısı gibi ağrılarım batmalarim var. 10 dk bir tuvalete girme isteği vas…..
Hilalcbn Nuraykk inşallah en kısa zamanda doğum olur diyelim o vakit 2 saat sonra kontrol için gideceğim 🙏🏻🥰