Benim ilk kızımda da oldu 20 haftalık iken bu gebeligimde de oldu 25 haftalıkken sırf bu yüzden 36 haftanın içinde doğum olucak işte haftaya 😞 gebelik kolestazi lanet bir hastalık sadece doğumdan sonra geçiyor tamamen ama izleri bir süre kalıyor 👍 sağlıkla dogsunlarda varsın izi kalsın sezeryan kesigi daha beter 😱 Allah sağ salim kavuştursun herkesi