Haticeask Son 101 💙 bi yandan zaman hızlı geçsin istiyorum daha sonrada oğlumun karnımda olan hissiyatını özlücekmişim gibi geliyor 🥺
Xxz Zeyna27 bugün baktım son 100 ne zaman olacak diye Mayıs sonu inşallah bende bu mutluluğu yasiycam. Ama gece hamileliğimde 30 dan sonrasını görmedim direk doğuma gittim. 😀🤭
Meneksse Zeyna27 ilk gebeligimde yaptırmıştım, bunda 3 açlık 3 tokluk yeterli olur şeklinde anlaştık doktorumla :) Siz yaptırdınız mi 😍 Allah sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin 🤍
Meneksse Zeyna27 diyete dikkat ederseniz inşallah ekstra insüline vs gerek kalmaz, aslında hepimiz tatlıdan, beyaz undan uzak dursak hem kendimiz hem bebisimiz için çok iyi olur 😍
Gzmmtrkmn Zeyna27 yaptırmadım canım doktorumla bugün görüştüm önümüzdeki hafta yaptırıcam inşallah 🙏 sen yaptırdın mı peki ?