Meneksse Zeyna27 ilk gebeligimde yaptırmıştım, bunda 3 açlık 3 tokluk yeterli olur şeklinde anlaştık doktorumla :) Siz yaptırdınız mi 😍 Allah sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin 🤍
Zeyna27 Cgdm-altnkr beraber yolun yolcusuyuz sağlıkla gelsinler minikler şeker yüklemesi yaptırdın mı canım
Cgdm-altnkr Zeyna27 Amin inşallah 🌷 yaptırdım canım ama iyi çıktı. Bianda kilo aldım iştah cok fazlaydı bende ama degerlerim iyi çıktı.
Zeyna27 21sukran bende şeker yüklemesi yaptırdım sınırda dedi ekmek şekerden uzak dur dedi biraz tedirginim
Zeyna27 Bulucb1709 aynen çok yoldaş var rabbim herkesin kucağında koysun sağlıkla alsınlar kucaklarına şeker yüklemesi yaptırdın mı
Mutluhatun Zeyna27 son 70 💙 5 haftalıkken öğrenmiştim bugün 30 a girdik nasıl geçmiş zaman bilmiyorum🥲
Zeyna27 Mutluhatun ah duygulandınız demi bende 3 günlük gecikmede öğrendim erken öğrenince sürekli iyi mi ilerleyecek mi nasıl olacak diyorduk geriye kaldı 100 gün vallahi sağlıkla al kucağına tatlım
Ozgeozgul Zeyna27 doktorum uygun görmedi gerek yok dedi cuma randevuma göre bakacak test yaptı şeker çıkmadı bebek kilosu ve benim kilomda normal olduğu için gerek yok dedi