Kızlar Uzun süredir bi sıkıntım var kaç kez doktora gittim konuyla alakalı ama bi sonuç elde edemedim. Gün içinde özellikle yürüdükten sonra iç çamaşırım pantolonum ıslanıyor. Eve geldikten sonra bakınca anlıyorum, idrar desen değil kokmuyor, akıntı desen değil kıvamı yok. Akla tek amniyon sıvısı geliyor. Konuyla ilgili hem özel hem devlete gittim açıklığa baktı alttan, sorun olmadığını söyledi. Hatta geçtiğimiz haftalarda devlet hastanesinde spekulum muayenesinden sonra bir test yaptılar testin adını bilemiyorum ama amniyon sıvısı ise çift çizgi değilse tek çizgi çıkıyormuş. Onda da tek çizgi çıktı. Ama benim şikayetim hala devam ediyor ciddi anlamda ıslanma yaşıyorum moralim bozuluyor daha önce 2 bebeğimi kaybettim endişelerime dur diyemiyorum iç sesimi susturamıyorum. Bugün 4 eczane gezdim turnusol ped dedikleri şeyi bulamadım, daha önce alan olduysa nerden temin etti yardımcı olur musunuz?
Haftam 28+4