Eslemsu34 Bana da devlet hastanesinde bebegimin kalp atışları yok denilmişti 1 hafta önce, şuan 4 aylığız, zaten ilk özele gitmiştim ama malum fiyatlar, devlette böyle korkutunca apar topar kendi doktoruma gittim artık özelde devam edeceğim en azından karşılığını veriyorlar bebegimi görebiliyorum her seferinde icim rahat oluyor 😊