Eminebysll birmumine Ben adete 4 gün kala sabah ilk idrarla kaset test yapmıştım çift çizgi çıkmıştı, beta değer 197di İlk idrarla yapman daha iyi olur bence
sesu11 birmumine yap canım bende 5gün kala yaptım poztifti kaybedeceğin bişey yok yap gitsinn beklemek zor oluyor sabredemiyo insan 😊
birmumine sesu11 hiç edemiyor hemde 🥺 ama işte tek çizgiyi görünce de üzülüyor gerçekten. Bilmiyorum ki bakmayıp umutla bekleyip o adeti görmek mi daha iyi yoksa yapıp tek çizgiyi görmek mi ikisi de çok üzücü 🥲
zuleyhasamet-11 birmumine ben 2 gün kala yapmıştım silik çizgi vardı. Diğer gün doktora gittiğimde betam 46 çıktı şuandada 13+5 haftalık hamileyim 🧿❤️🥰
Tusami imrn_smsk daha önce olmayan ağırlar derken?? Bu gün bat günüm iki gün önce negatif gördüm, dün çok şiddetli adet ağrım oldu, erken oluyorum dedim ama hala olmadım
imrn_smsk Tusami Belim ve kasık ağrım vardı ben normalde adet oluyorken ağrım olmuyor çok az oluyordu şiddetli değil yani daha önce olmayan derkende belimde çok ağrıyodu o bakımdan dedim
Cerennnn5858 imrn_smsk canim bugun yaptim test sabah. Cok ck silik bi cizgi var. ama emin olamiyorum. Gecen ayda silik cizgi cikmisti ama kanda cikmadi