birmumine Adete 4 gün kala bu saatte erken gebelik testi yapılır mı çok merak ediyorum ama üzülürüm korkusu da çok
Hulus birmumine ben 6 gün önce yapmıştım cikmisti betam 29 du erken gebelik testinde pozitifi gordugumde
Mutluanne19 birmumine bende adetime beş gün kala test yapmıştım erken döllenme olduğu için benim çıkmıştı gündüz yapmıştım ama yapmadan önce eğer çıkmazsa adetim gecikince yaparım uzulmuycrm diye kendimi sartlamistim
Mrnasln birmumine canım bak benim adetimin üstünden bi hafta bile geçmişti ama çok silik çizgi çıktı biraz üzüldüm acaba yanılıyor muyum diye şükür ki yanılmadım ama bence sabahı bekle sabah ilk idrarla öneriyorlar genelde daha kesin sonuç alırsın Allah gönlüne göre versin inşallah canım ❤️
Pinkpurple birmumine Yapma bence. Gebelik varsa bile negatif çıkarsa boşuna uzulucen. Birkaç gün daha sabret net sonuç alirsin
Aytiii ben 2 gün geçti gaptım🙈 ona ragmen çok bulanık, zor belli oluyordu..biraz sabr edin zor olsada
Bkyya birmumine yapma bence erken gebelik testiyse bile en azından 2 gün daha geçsin ve sabah uyandığında ilk idrarınla yap ☺️ inşallah vardır 🙏
imrn_smsk birmumine Ben adet olacağım gün yaptım adet olmadım ve tamda pozitif çıktı adet günümden 1 hafta önce yaptığımda bişey çıkmadı biraz beklemek gerek bence adet olup olmadığını gör sonra yap derim daha net çıkıyor☺️
Cerennnn5858 imrn_smsk bende yaptım bugün cıkmadı :( geç döllenmemiydi peki canım senınkı. Ben tam 14. Gün yumurtladım
imrn_smsk Cerennnn5858 Vallaa canım geç döllenmemiydi bilmiyom ama ben emin olmak için adet olacağım gün yapmak istedim tekrar hem zaten daha önce hiç olmayan ağrılarım olmuştu ve hamile kaldığımdan çok emindim☺️Ama sende bekle istersen adet olacağın günü öyle yap
Tomrishatun birmumine yapılır canim 1 gun vardi çok net çıkmıştı 4 gun once yapsam çıkardı gece 1 de yapmistim🙂
Tusami imrn_smsk daha önce olmayan ağırlar derken?? Bu gün bat günüm iki gün önce negatif gördüm, dün çok şiddetli adet ağrım oldu, erken oluyorum dedim ama hala olmadım
Cerennnn5858 imrn_smsk canim bugun yaptim test sabah. Cok ck silik bi cizgi var. ama emin olamiyorum. Gecen ayda silik cizgi cikmisti ama kanda cikmadi
Meldaa55 4 gun kala yapmistim negatif cikmisti cok uzulmustum 1 gun kala belki vardir diye kan verdim ve hamile oldugumu ogrendim dusuktu baya ama beta belki de ondan cikmamisti