Zeynepppdyg Esramumcu benmde 10 agustos gibi benim bir sorum var yenidoğan kıyafetlerinünhep uzum kollu alıyorum ama yanlışmı yapıyorum siz nasıl alıyorsunuz
Esramumcu Zeynepppdyg ben kısa alıyorum Bi yeni dogan zibini öyle elbise almıyorum ve bir ay sonra büyüyor zaten olmaz diye uzun kollu zibin alıyorum zaten ilk zamanlar zibin pijama tarzı giyiyor bebekler ama çok tatlı oluyorlar 🥰🥰🥰😀😀
Deryayvz Esramumcu 17 Ağustos gözüküyor ama sezaryen olacak sanırım o yüzden erken olur diye düşünüyorum 😌
Kubidik .benim de 11 ağustos olarak hesaplandı ama geçen hafta bebeğimin 1 hafta geri olduğunu söylediler ayrintilida bir de amniyon sıvısı sınırda çıktı. Sizlerde de böyle olan var mi , varsa doktorunuz ne dedi bu konu hakkında?
Esramumcu Kubidik bende çok şükür Bi sıkıntı yok haftasına göre tam gittiğini söyledi ama illaki birileri seninle aynı sorunu yaşıyordur bunu sor yine Allah sağlıklı dogum yapmayı nasip eder inşallah ❤️
Limonzeytin Şimdilik 28 ağsts görünüyo kızımın doğumu ama 30 ağsts olsn isterm güzel anlamlı birgüne denk gelmş olur 😊😊😊
Deryayvz Esramumcu kendi tercihimizle eğer özele gidiliyorsa başka bi problem varsa da erkenden belirlenebilir