Deletedmom727271 Gamze46 Baktın solunda hissetmiyorsun kısa bir süre sırt üstü yat. sırtüstü yatınca bebekler rahatsız olup hareket etmeye başlar bir de öyle dene.
Deletedmom727271 Gamze46 stres yapma hiç stres de etkiliyor hareketleri. 4e kadar hepsini dene bakalım birine illa ki tepki verir. İnşallah iyidir 🌼
Gamze46 Deletedmom727271 Sırt üstü yattım kuzum ortaya toplandı gibi sertlik oldu 😊 buda iyi birşey galiba
Deletedmom727271 Gamze46 biraz daha bekle bakalım canım tepki verecek mi 15 dkyı geçirme ama toplanması da iyi bişi evet canlı olduğunu gösterir 😊
Deletedmom727271 Gamze46 rica ederim canım 🤍 sen yine her ihtimale karşı hastaneye git ama için rahat etsin bebeğini de görmüş olursun hem🌼
Gamze46 Deletedmom727271 Gittim canım bir sıkıntı yok bebek iyi dedi magnezyum yazdı ama içim rahat etmiyor nedense çünkü hala haraketi varda yok arasında canım ya
Deletedmom727271 Gamze46 doktoruna gitseydin bir de. magnezyum neden verdiler bir sebebi olması lazım
Gamze46 Deletedmom727271 Valla canım kendi doktoruma ayın 27 randevum var inşallah bir sorun yokturda magnezyumu nicin kullanıyorlar acaba
Deletedmom727271 Gamze46 Magnezyum u her ihtimale karşı vermişlerdir. Önlem amaçlı. Kasılmaların filan varsa onun için. Sıkıntı değil yani 😊 randevuna az kalmış zaten. 😊😊