FigenY Dilarakr bizde iki doğu yaptık hiç kullanmadık lojman hakkımızı, inşallah çıkar da rahatlarız.
Dilarakr FigenY benim eşimde uzman bize cıkmaz size yine cıkar 😄 inşallah isteyen herkese cıksın dışarıdaki hayat pahalılıgında zor geçer bizim için 3 sene