28 Mayıs tahmini ama 20 Mayıs için gün aldık. Sezeryan istiyorum. Herşeyi hazır son olarak dün göğüs pompasını koydum çantaya ve tamamen kapattım. Sadece 3 gündür inanılmaz yorgunum. Bitmiş hissediyorum. Mide yanmam arttı. Yatakta dönmeyi bırakın hareket edemiyorum ve nefes alıp verirken bana gülüyorlar çünkü çok hızlı nefes nefese kalıyorum 😅 20 haftadan beri altta kemiklerim çatlıyor gibi bir ağrım var hala devam ediyor. Demir eksikliğim var b12 eksik düzenli kullanmama rağmen 😩Heyecan yoktu pek ama bu postu görünce heyecan bastı 😂