Bizimki de 20 Mayıs’dan sonra dedi doktorumuz ama bakalım bizim oğlan ne zaman gelecek 😂😂
İsim olarak da Doruk Han koyacağız Allah’ın izniyle inşallah🙏
Bir çok şeyi tamam ama hala oda takımımız gelmedi onlarda bi gelse herşeyini yıkayıp ütüleyip yerleşeceğiz inşallah 🙏