Srp22 Leylasiva21 Bende de oluyordu bugun biraz gecti gibi ne tetikliyo acaba dr unla gorusme imkanin oldumu.? Ben ödem icin yuruyus ve bol su icmeye calisiyorum tuz cok az tuketiyorum sende dikkat et
GebeHanim_ Birfasulyeannesi bende 37+3 de 2753 çıktı bir hafta geride yani siizn haftanizda çıktı bunu öğrenmek icin sormuştum . Allah bağışlasın 💞
Mltmsncn Dilara9406 sbah akşam kekik çayı içtim. Her yemekten sonra 2 hurma yedim. Bunları 37.haftanın sonunda yaptım 38.haftamda 3 cm acıklığım vardı sonrasında dogum zamanıda açılmam kolay oldu. Hastaneye 6-7 cmle gttim.