Dilara9406 Kizlarrrr yarin 00:00 dan sonra 37 haftalık oluyorum ve biseyler yapicam hurma yuruyus spor vsvs 37 ve 38 gibi dogurmak istiyorum aşırı agirlastim kaldiramiyorum artık kendimi saglicakla gelsin yavrum Kimler ne yapicak yazalim fikir olsun
Mltmsncn Dilara9406 sbah akşam kekik çayı içtim. Her yemekten sonra 2 hurma yedim. Bunları 37.haftanın sonunda yaptım 38.haftamda 3 cm acıklığım vardı sonrasında dogum zamanıda açılmam kolay oldu. Hastaneye 6-7 cmle gttim.
Birfasulyeannesi Bende surda bekliyim aynı şekilde 37 38 de doğurmak istiyorum sıcak suyun faydası çok diyorlar. 36+1im bu ara da 🙂
Dilara9406 Birfasulyeannesi Vallaha kuzu zaten simdiden ugrasmak lazim biz ne kadar ugrassak da istedigi vakitte ve tam zamaninda gelir biz sadece biraz yardim edicez tabiki ise yaramayabilir denemekten de bisey kaybetmeyiz
Birfasulyeannesi Dilara9406 Aynen öyle benim arkadaşım sürekli yürüyüş yapiyodu bende gün içinde çok iş yapıyorum ayaktayım sürekli kalabalık evde yaşadığım için bana ev işi yetmez yurus şart dedi 40. Haftaya geldi bebek kanala bile girmemiş sezeryanle doğum yaptı. Biraz da fizyolojik yapıyla alakalı ve nasip işi. Aman bebeğimize kavusalim da şag salim farketmez 😁
gulten5897er Dilara9406 gebelik egzersizleri yaptım. 38+3 de Doğum yaptım. Yürüyüş, sandalye ile squat, bacakları açma ben germe hareketleri.
BurcinTurkcan Yürüyüş ev işi Pilates hurma… Hiç biri fayda etmedi bana 40 haftalık oldum bugün daha ilk defa üç gündür ağrım var…
Dilara9406 BurcinTurkcan benim yalanci sancilarim cok oluyo canim ya belki ise yarar bende nat de bile çıkıyo Bugün ev işi yapmaya karar verdim bakalim cabuk yorulmassam tabi 😁
BurcinTurkcan Dilara9406 nstden çıktım şimdi ilk 80 i gördüm sonra 1-3-13-23-… Tatlı tatlı artıp Max 30 oluyordu tam nst den çıkacağım 70leri tekrar gördü 🤣 oğlum da benimle dalga geçiyor 🥲
Dilara9406 BurcinTurkcan bende 35. Haftada 80 görüp 1 cm açıklıkla hastaneden çıkmıştım ama bisey olmadi yani arada bi yalanci sancilarim geliyo o kadat
Busraaras_ Benimde 35den beri düzenli sancılarım cımıyor 80/90 görüyoruz bu hafta sezaryen günü alacagım ama doktor cok 38/39 beklemez dedi her an gelebilir😊