MerveEbru Ben özelde takipliydim doğum ücreti normal 17 bin sezeryan 20 bin olduğunu öğrenince eşimin çalıştığı hastaneyi tercih ettim evimize 5 dkk,sadece kadın ve çocuk üzerine doktorlar çok ilgili tekli olda vericeklermiş doktorum tanıdık soru sormak için arayabiliyorum istediğim zaman gidiyorum acile gitsem doktorum acile bağlanıyor direk alıyorlar oyüzden devleti tercih ettim 37 haftalığım doğumum da orda olucak normal gibi görünüyor ama bilemeyiz tabii sezeryan olursa erkek olucak illa kaçınılmaz son ama bukdr fırsat varken kullanamk istedim okdr para veremezdim zaten hadi 5-6 bin olan bi hastaneye gidelim dedik oranın odalrı devletten kötü artı bide cihazlar eski yoğun bakım makineleri eski benim hastane açılalı 3 4 yıl olmuş olmamış inş doğumdan sonrada memnum kalırım şuanlık iyi gidiyoruz ama arkadaşların dediği gibi randevu bulmak çok zormuş arkadaşlarımda hiç bulamıyor ee hamilelik hadi bu ay olmadı öbür ay olsun da diyemessin insan stres yapar bi çözüm bulunmalı tc vatandaşı olan herkesin hakkı sonuçta parası olan bile özele gitmek zorunda değil