GebeHanim_ SedaYldz maşallah iyi sabretmissin bende seviniyorum ki şuan 2 cm acikligim var 4 de takiyorlarsa avantajliyim diye nshxhhsbsd Size 7 de takmışlar Hay Allah ya Sonu güzel bitmiş ama başı bana nasıp olmaz inşallah 😂😂 Şaka bi yana Allah bağışlasın evladınızı 💞 Sağlıkla kolaylıkla büyütün
Honeyinci GebeHanim_ hahahaha sen bensin 😂 bende her postta girip korkanlara bunu yazmayi istiyorum 😂 ben bir kac kisiye yazmisdm hatta bazilari bi bakarm dior bazilarida doktorlari sicak bakmiormus falan 😁 nebiliym mesela suan cok rahatim nasil olsa epidural alcam diyorm onun rahatligi var üzerimde diger turlu stress yapardim dusunurdum surekli nasil olcak diye 😩 aynen oyle cok dogru bizde onu hesaplayarak ayirdik parayi o travmayi yasamaktansa rahat rahat kavusuruz bebegimize insallah huzurlu bi sekilde😁 aminn 💖🙏🏼
GebeHanim_ Honeyinci ayynnen valla bende o şekilde panik yapmıyorum yoksa ağlardım herhalde çaresizlikten nasıl yapicam , yapabilir miyim acılar vs . Aminnn kız çok az kaldı benim son 12 gün 😱😱😁
Gamze01- Bccsn Bccsn evet his kaybı falan olmadı sadece acı hissetmiyorsunuz. Çatala falan kendim çıktım doğumdan sonra kendim indim ama tekerlekli sandalyeyle götürdüler tabi .kesinlikle ben iyi ki yaptırmışım diyorum sancı değil ama alttan muayeneler beni zorlamaya başlamıştı. Bebeğin suyunu patlatmışlardı Eğer epidural olmasaydım asla onu yaptıramazdım
Fasulyem2 Hlt-seyma21 sancıları çok çok aza indiriyo dozunu ayarlıyolar yani acı çekmiyorsun fazla ama hiç hissiz de olmuyorsun kasılmalarını hissedip ıkınman da gerekiyor. İyi bir anestezi uzmanı olmalı hastaneni arastır cnm
Pheebs Ben de epidural isteyeceğim eğer doktorum da uygun görürse suan cok erken gerci 24 haftaligiz daha 😁 benim de korkum ikinamamak. Zaten ufak tefek güçsüz bir insanım bir de epiduralle iyice gevseyip ikinamazsam bebek nasıl çıkacak diye korkuyorum 😅
GebeHanim_ Zxcwere güzel soru Ama ben dikiş atmadan önce iğne yaptıklarını biliyorum vajina bölgesine Ayriyeten iğne yaparlar bence yine çünkü sanciyi tamamen yok etmiyor ve his kaybı yok