Honeyinci dimi aynen hergun 20 den fazla post aciliyo korkuyorum normalden vs diye
Hepsine girip epidural var diyesim var ama
Bilmeme şansları yok diyorum
Bende anlamadım valla
Anlatılanlara gore çok büyük bi nimet ekstrasi bı 1000 veya 1500 TL yani esim mesela kenara doğum parası ayırdı epidural ücreti de içinde
Ne bilim yani bu zamanda 4, 5 binden aşağı telefon yok,, ama o acıyı o travma gibi anları çekmeye ne gerek var
Allah herkesin yardımcısı olsun 😊💞💞