DILARAKURBAN 35+6 haftayiz bebek haraketleri 3-4gundur azalmis,toparlanmalar artmis amma sancim falan yok,sizdede oluyormu boyle?Yarin kontrolum var inshAllah amma yinede sizlerede sorayim dedim
Mavisinannesi2 DILARAKURBAN aynı şekildeydim hareketleride çok hissetmiyordum bugün kontrolümde 2cm açıklığım çıktı 😬
Mavisinannesi2 DILARAKURBAN sancım galan hiçbişeyim yoktu ama 2cm çıktı şaşırdım nstde de yemek yediğim halde aç gibiydi sizin böyle olmaz inşallah ilerleyen zamanlarda kucağınıza alırsınız inşallah kötü düşünmeyin herkesinki bir olmuyor💙
Seymatc DILARAKURBAN 33. Haftadym bende aynı durum vardı ve sancı cıktı dinlenmem gerektigni söyledi doktor 😴
MerveeD DILARAKURBAN 35+5 bende aynı durumdayım sadece bebek toparlanıyor ve yururken kasıklarım cok fazla agrıyor benımde yarın kontrolum var bakalım ne dıyecek
Keho2626 DILARAKURBAN bende şu an Mavisinannesi2 bende şu an 36+6 dayım 36+4 den beri toplanıyor bel ağrım sırt ağrım oluyor birde geçen hafta pazartesi kayın babamı kaybettik çok üzüldüm ondandır siye düşünüyordum perşembe kontrol var acaba beklemesem mi ki birde iç çamaşırımda ıslaklık oluyor su gibi bildiğiniz 🤷♀️ Ne yapmalıyım sizce
Glsh14 Bende 31 haftaligim ve 2 gundur bebegim cok toplaniyor canim cok aciyor hareketleride azaldi ve bel agrim cok fazla.bu durumda endiselenmeli miyim ben normal diye dusunup doktoruma bisey yazmamistim
Zeynosunannesii Glsh14 bende 32de çok güçsüz hissediyorum hareketlerini acaba normalmi ilk kızım bu haftalarda çok sertti hareketliydi bu öyle değil
Glsh14 Zeynosunannesii benimde ilk bebegim hareketli boyle can yakmadi hicbir zaman 28-29 da gucsuzdu daha hareketleri 30 da kendini daha cok belli etmeye basladi.sagligi yerindeyse bi problem yoktur bence
DILARAKURBAN @MerveeD yarin doktora gitdikden sonra banada haber verirmisiniz?bende gidicem cok korkuyorum kotu bisey soyler diye(benim bebegimde 22haftadan suyu azaldi,bu haftaya kadar zar zor geldik(((o yuzden cok korkuyorum bisey olur diye
MerveeD DILARAKURBAN Merhaba. Nst ye gırdım sancım cıkmadı bu haftalarda normal bebek artık dans edıyor asagıya dogru baskı yapıyor dedi
Dilara9406 Bizdede ayni durum var 1 haftadir cok az hareket ediyo cok toplaniyo 36+4 Hareket ettikce vajinam agriyo kasiklarim da agriyo
Extreme34 DILARAKURBAN Ben de 36+0 oldum birkaç haftadır aynı şeyleri yaşıyorum,doktorum sorun yok normal dedi.Vücut doğuma hazırlanıyormuş.Ama toplanmalar çok komik üçgen falan oluyor bazen 😁😁
Mavisinannesi2 Keho2626 ihmale gelmez bence bişeyiniz yok deseler bile hiç değilse gidin baksınlar içiniz rahat eder
Mavisinannesi2 Keho2626 ıslaklıkta varsa hiç beklemeyin bebeğinizin suyu azalır susuz kalabilir bunu göze almayın herzaman erken teşhis daha önem taşır hiç değilse hemen müdahale edilir
Extreme34 Mavisinannesi2 hee anladım,ben de iki defadır giriyorum nst ye(çok da sıkıcı bisey 😁😁)bilmiyordum hergun yeni bisey ogreniyor insan,tesekkur ederim😇🙏
Keho2626 Mavisinannesi2 tamam teşekkür ederim ıslaklıktan emin olamayınca bekleyeyim demiştim ama gitsem daha iyi olacak sanırım ❤️