Tugbanavruz gamze04 Biz 12 haftalıkken öğrendik ama kesin demedi doktor 15. Haftada kesinleşti erkek olduğu Şimdi 36 haftayız ☺️
Laurenkiz gamze04 11.haftada oglumuz pipisini gosterince israrla🙈 31 deyiz suan bekliyoruz kendisini azkaldi😂 Nacizane serbetli tatli yiyin 1 dilim muayeneden 1 saat once, bebeginiz heryerini gosterebilir😁
Neshaakin 13 haftada öğrendim ben canım ikili taramada gördü doktorum erkek dedi ama alışveriş yapma dedi değişebilir demekki. Cumartesi günü randevum var bakalım cumartesiye kadar 18 haftalık olcaz doktorum o zaman net söylerim dedi
Merve71 Laurenkiz valla 18 haftalık gebeyim 2 farklı doktor kıza benziyor dedi ama açmıyor bacağını tabi 😂 gitmeden önce sabah bir tabak bol serbetli tatlı yedim 3 bardak vişne suyu içtim yurudum bana misin demedi açmadı sipa 😂😂😂
Balinci gamze04 normalde 12 haftada gözüküyor canım 12+2 erkek dendi bugün 13 +5 günlük 2li tarama yaptırdım çıkıntı var ama net göstermiyor dedi sakladı kendisini
JeyranAhadova 13+5 de ogrendik. Erkek dedi. İlk baktı galiba erkek dedi, sonra bir shey yaptı bebek ayakların tam ikiye ayırdı)) Evet evet erkek dedi)
Duyguynrky gamze04 biz 18’de yüksek ihtimal erkek olarak öğrendik kendi doktorumuzdan başka ilde doktora gitmem gerekti kız dedi kafayı bulandırdı 😂 20’de kendi doktorum bu erkek %100 dedi anatomik taramada yani 22’de kesin erkek olduğunu anladık şimdi 39 olduk gelmiyor kendileri ama bütün ultrason resimlerimiz hep pipi 🤣
Ozge11 Duyguynrky 18 de erkek dediğinde pipi yi gördünüz mü canım 😁 bana da 18 de Erkek dedi çekti görüntüyü verdi %90 erkek dedi sonunda kordon değilse falan diyince kafam karıştı ayrıntılıyı bekliyorum 😁
Duyguynrky Ozge11 canım gördüm ben pipisini ama acaba kordon mu demiştim de benim doktorum cinsiyette emin olmadan söylemiyor ☺️ Burdan resim atabilsek bakardım ultrasonda cinsiyette usta oldum artık 😂