seleencakiir GamzeBaz şükür yavaştan bırakıyorum canım cidden bulantılarım geçmiş çok korkuyordum ilk 3 ay gibi olacağım diye ama gayet iyiyim baktım bulantılar devam ederse başlarım tekrar
seleencakiir Busraa28 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🥰 ne güzel bitirmişsiniz bu güzel yorucu serüveni darısı hamile olupta evlatlarını kucağına almak için gün sayan biz annelere olsun🤗🤲
Ana-Kraliceee2406 seleencakiir 12+4 haftalığımmmm, sağlıkla hayırlısıyla bekliyoruz bakalımmm. Sizin de hayurlsiiyla doğuma az kalmis
seleencakiir Ana-Kraliceee2406 evet şükür azalttık yolu biz 🤲rabbim sağlıcakla kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah 🥰
ada58 seleencakiir gece 2 tane alıyorum tüm gün idare ediyor bulantılar daha yoğunken 8. hafta -14 hafta arasında 4 tane içiyordum