gulbahardolunay 32 . Haftadayım hala bulantılarım geçmedi mecbur kullanıyorum 3 gün bıraktım yataktan kalkamadım eşim Halime acıdı tekrar başladım inat etmeye gerek yok Allah yavrularımızı korusun inşallah
seleencakiir gulbahardolunay amin amin inşallah 🤲 deneme aşamasındayim şuan baktım iyi değilim tekrardan düzenli bir şekilde içmeye başlayacağım
seleencakiir afrAybars bir gün içip bir gün icmicem o şekilde denemeye başladım şuan hayırlısı olsun inşallah rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
masgiz Babyym zarar vermez ama belki doktorunuz size prilam yerine baska bir ilaci uygun gorur. Sormadan is yapmayin karninizda can var.
seleencakiir mucizevar inşallah çabucak geçer ben yaklaşık 17. Haftadan itibaren günde 1 tane içiyordum şuanlık bir gün içip bir gün içmiyorum o şekilde azaltarak bırakmamı önerdi doktorum gerçektende Allah’a şükür bulantım yok benim inşallah sizinde çabucak geçer bulantiniz gerçekten çok zor bişey bu bulantılar
Ana-Kraliceee2406 miniktirtilim canım bende prilam Dr kullanıyordum. Hamileligimin 8.haftasinda başladı aşırı kurmaları. Gerçekten senin gibiydim. 47 kiloya düştüm. Doktorum prilam ı verdi. O ilacı kullansam da kullanmasam da hiçbir işe yaramadı. 2 tableti bitirdikten sonra tekrar gittim kendi doktoruma. Zafer diye Bi hap verdi. Baya pahalıydi. Tek kutu, içinde 1 tablet tek var ve o tablette 8 adet hap tek var. 167 lira sadece ona verdim. O kadar iyi geliyo ki. Istiyosan doktoruna bu hapı söyleyebilirsin yazabilir
miniktirtilim Ana-Kraliceee2406 canim zofer bende etki etmiyor hic. Sadece igne olarak zofer 1 mg yaptırıyorum ben o etki ediyor. Hap olarak prillam daha iyi geliyor. Suan 2 haftadir nerdeyse hic kusmadim diyebilirim 14 haftanij icindeyim baya azaldi
seleencakiir GamzeBaz bağımlılık yaptığını söylüyorlar ama ben doktoruma ve eczaneye sordum B6 vitamini var içinde o bulantıyı dengeliyor demişti ve bağımlılık yapacak bir ilaç değil demişti gönül rahatlığıyla kullan dedi ama ben kendimi denedim gerçekten bulantım yok bir gün içip bir gün içmiyorum şuan azaltarak bırakmamı önerdi doktorum o şekilde bırakacağım inşallah
GamzeBaz seleencakiir kız bagımlılık yapan ilacı doktor neden versin Bn doğurdum ocak ayında dha icmedm doktorun ne derse onu yp o kadar hamıle kullanıyor canım
seleencakiir GamzeBaz şükür yavaştan bırakıyorum canım cidden bulantılarım geçmiş çok korkuyordum ilk 3 ay gibi olacağım diye ama gayet iyiyim baktım bulantılar devam ederse başlarım tekrar
Busraa28 39 haftalığım yarın doğuma gideceğim hala kullanıyorum, kullanmadığımda bulantım çok oluyor, mecburen kullandım🤷🏼♀️
seleencakiir Busraa28 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🥰 ne güzel bitirmişsiniz bu güzel yorucu serüveni darısı hamile olupta evlatlarını kucağına almak için gün sayan biz annelere olsun🤗🤲