Merveomer34 bende bugün oldum hafif aynı sancılar geliyor. Hiç çoklaşmıyolar. Yarın bakalım ne diycek doktorum hayırlısı inşallah. Suni sancı verilsin bitsin gitsin istiyorum bi taraftan böyle beklemek çok daha yorucu, hastaneyanyatırıp orada bekleticekler diyede endişeleniyorum orada daha zor beklemek