39+6 haftamdayım. Yarın inşallah 40 olucaz oğlumla. Bugün hastaneye gittim ağrılarım vardı ama sık değil, 2 cm açılmam varmış. Çarşamba günü yine çağırdı ozaman yine bakıcak belkide suni sancı verip doğurtucak, belki hastaneye alıcak orada bekliycem ağrıları, belkide eve salıcak evde bekliyim diye. Çok endişelenmeye başladım böyle gününüde bilince hep aklımda o. Acaba nasıl olucak, başarabilicem mi, oğlumu sağ salim doğurabilicem mi, kendimde sağ salim olucam mı. Aklımda binbir türlü soru. Lütfen geçiren, bilen düşüncesini yazabilir mi 😪