Eminecak Tubmavi bizimki de bunun beyazı nevresimleri de aynı çok güzel dimi biran once oğlum dogsun da içinde uyusun istiyorum 😊❤️
Tubmavi Eminecak evet benim de çok hoşuma gitti ben de uyku setini beyaz almayı düşündüm kararsız kalmıştım odamız da beyaz ve ahşap tonlarında olacak inşallah sabırsızlıkla bekliyoruz bizimki de kız 🤭😍
bsraaktan Ceylincal bende mint yeşili rengini aldım oda dekorasyonunda hiç fikir olarak göremedim siz nasıl dizayn ediceksiniz
Ceylincal bsraaktan ben yatağımın yanına koyucam beşiğimizi birde dolabını koyucam tamamdır ekstra bir oda yapmayacağım için öyle bir araştırmaya girmedim😕
Tugbannebebek Gllklncc bende ondan aldım, inşallah doğunca anlayacağız. Sallama aparatı var mı nereye takcaz? Var diyordu ürün bilgilerinde ama sanki göremedim. Bilgi verir misiniz
bsraaktan Ceylincal bende 1 yaşına kadar yanıma alıcam beşiği gerçi ama yinede bir odamız boş giyinme odasıydı oraya yapayın diyorum bir dolabım var orda birde şifonyer alıcam gün içinde ana kucağını felan oraya koyarım orda vakit geçiririm dedim