Asivemavi Buseyllzr normal boya ile boyattım tüm boyandı şimdide tüm boyatacağım. Diplerim çok beyaz ama artık dipten çıktı yarıya kadar beyaz olunca tüm boyatırım
Buseyllzr Asivemavi benimde komple boyanması gerekiyor dip boyası olmaktan çıktı artık yarıya geldi çünkü 😂 bende bitkisel boya dusunuyordum ama saçımın rengini kendi kuaförüm bile bilmiyor iki rengi karıştırıp yapıyorum demisti onun için boya numarami bilmiyorum bitkisel alamıyorum. Bende mecbur normal boyayla yaptircam artık 🤷
Asivemavi Buseyllzr evet o sıkıntı var benimde 3 renk karışıyor hele şimdi beyazlar aldı başını gidiyor ne yapar bilemiyorum yani ama ilk gebelikte sıkıntı yaşamadım çok şükür dediğim gibi
Novaa Svvl34 Bir de gratis te satılan bir organik saç boyası öneriliyordu ama adını hatırlamıyorum şu an
Buseyllzr Asivemavi bencede olmaz bir sıkıntı herkes çok abartıyor kimyasal herşeyde var sonuçta sadece boyada yokki
Asivemavi Buseyllzr aynen çok haklısınız rabbimden gelen birde ya ben çok takılmıyorum öyle şeylere açıkçası Allaha güveniyor sığınıyorum rabbim bilir herşeyi🤲
2erkekannesiiimm 3465 bende son aydayım doktoruma sordum diplerimi açtırıp boyatıyim mi dedim zararı olurmu bebeğe dedim olmaz dedı bilmiyorum genede kararsızım
Elizzannesi Aydan sonra bitkisel boya ile boyadım cok beyazım.vardi bi sıkıntı olmadı maske kullanın boyarken yinede
Gizem1186 Ben 3. Ayin sonunda boyadim, açtırdım ve duzenli dip boyami yapıyorum doktorum hicbi zararı olmayacagini söyledi, ve simdi 33 haftalik hamileyim masallah bebeğimizde cok saglikli 🙏🏻
Svvl34 Gizem1186 ayy çok sevindim ne kadar güzel… 🙏🏻 Sizlerden olumlu şeyler duyunca benimde boyatalım geldiii🙈 teşekkürler🥰