Merhabalar kızlar şuan 15 haftalık hamileyim. Saçlarımda beyazlar var genetik olarak. Ama hamile olduğumu öğrendiğim andan beri saçıma birşey yapmadım. Açıcı zaten uygulamamıyorum kendi rengimi boyuyordum normalde. Sizler kaçıncı hafta saçlarınızı boyadınız bitkisel boya ile :) ben biraz korkuyorum.