Sumeyyeabdi Kizlar kaynananjn adi neriman kızım olursa başına beril koysam yakisir mi daha cinsiyet belli değil kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyetleri
AyseBasat Sumeyyeabdi bize 12. Haftamızda söylemişti doktorumuz sonrasında da da değişmedi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😊
Bayancorek Sumeyyeabdi Ne kendi ailemden, ne de eşimin ailesinden birinin ismi koymazdım. 13. haftada öğrendim cinsiyeti. 🌸🤗
Sumeyyeabdi AyseBasat ya inslalah daha 6 haftaligiz bir oğlum var bakalim inşallah kız olur ama küçük bey erkek istiyorum diyor 😚
Dlanoglr Sumeyyeabdi çocukların değdiği olurmuş diyorlar benim kızım da erkek ismi söylüyor sürekli 😂 12. Hafta da oğlan dediler cuma günü 16 haftalığız kontrole gideceğiz bakalım 😂
merveOB Sumeyyeabdi ben de 6.haftamdaym. Bi iki kere sanki suyum geldi, iç çamaşırım da anlam veremediğim ıslaklık oluştu. Sizde de oluyor mu?
Eymengul Sumeyyeabdi ay bizimde öyle valla korkuyorum diyeyim kız olsun onun içinde diyorum erkek olsun sonra diyorum allahım affet hangisi hayırlıysa o olsun kısaca piskolojimi bozacak oğlum
hafsam_omerim Dlanoglr bizim de oğlan olacak ablası tutturdu ismi ahmet olsun nerden çıktı bende bilmiyorum daha 2.5yaşında ahmet tanıdığımızda yok
zehracalisgan Dlanoglr bize 18-19.haftaya kadar erkek dedileer detaylı ultrasonda ve sonraki kontrollerde kız oldugunu ögrendim
Sumeyyeabdi Kizlar peki beril ismi nqsil neriman koymqk istemem iki eltim görumce koymamış ben niy3 koyayım demi qma ’ya
Asivemavi Sumeyyeabdi koymayın bencede beril tek başına gayet güzel hoş bir isim bir Neriman yeter ikinciye gerek yok deyiverin kaynanaya😁😁çok istemişse kızı koysaymış Neriman diye
Ronyanin_annesi Sumeyyeabdi bence kaynana ya da anne ismi takılmamali neticede Neriman ismi çok ağır bence çağa ayak uydurmak lazım kulağa hoş gelen basit isimleri secmeli
gazetecimom Sumeyyeabdi kız ne koyacan kaynananın adını yalaka gibi😂 kimsenin adını koymam ben, kendi ailem dahil. saçma bi şey
Sumeyyeabdi Bayancorek bana kalsa bend3 koymam ya inslalah erkek olur o zaman gerçi erkeğinde adi belli deel😂😂
Sumeyyeabdi Asivemavi aynn kızının qdi neriman deel kimse koymamış ama illa diretirse beril diye çağırrm neriman hic demem😂😂