Buseyllzr ya ben 17+6 haftalık hamileyim bugün ilk dozu oldum ebe bi ay sonraya ikinci doz olcan dedi şimdi benim bildiğim tetanoz ömür boyu toplam 4 doz yapılıyor ben 2 kez okuldayken olmuştum bi keresinde de ayağıma çivi batmıştı o zaman da olmuştum bugünle 4 oldu acaba her hamilelikte mi iki doz olunuyor kafam çok karışık sizin bi bilginiz var mı