Buseyllzr anneyimmm42 ilk doz da 4 gün kol ağrısı çektim. 3 gün önce 2.dozumu oldum bunda hiç ağrı olmadı 😚
cilem01 anneyimmm42 ben ilk gebeliğimde 1gün ağrı çekmiştim . Bu gebeliğimde ağrırsa diye çok tedirgindim asla ağrı olmadı ☺️
Mrvgngrmz İlk dozumu 2 hafta önce oldum 1 hafta kol ağrısı çektim. Hala bile hafif şişlik ve kızarıklık var.
Zerrinmesut19 anneyimmm42 perşembe günü oldum kolum hala ağrıyor bugun hafifledi ağrısı ama öyle böyle bi ağrı değildi oturup ağladım ağrıdan 😓
Mantosuzmadonna Benim de dört gün kolum ağrıdı aşırı ağrıyordu hem de gece uyutmyacak kadar sonra geçti
Ask34 İlk dozu oldum ertesi sabah çok hafif bir ağrı vardı kolumda o da hemen geçti. Başka birşey olmadı yani…
tgceayazz Dün oldum sadece gece üzerine yatarken çok, çokkk azıcık bir ağrı oldu o kadar. Şuan hiç yok diyebilirim
BeyzaF anneyimmm42 ben ilk dozu dün oldum hemşire bi iki gün ağrın olabilir olursa soğuk masaj uygula dedi ama hala bişey çok şükür