Fatmadumankorc Ayse254 son saatler çok zordu ama bebeğim çıktığı anda o çektiğim sancılardan eser yoktu saatlerce o sancı çeken ben değildim sanki normal doğumun böyle güzel bir yanı var yine olsa yine normal doğum yaparım 🥲
Ayse254 Fatmadumankorc neyse ki sizin sezeryana dönmemiş kanala girmeme ihtimali korkutuyor işte 🤷🏻♀️