Deletedmom727271 benim cok rahat oldu ilk dogumumdu ve kendim ozellikle bebegimin dogum anina sahit olabilmek icin kendim spinal anestezi istedim. Zaten en saglikli olan o oldugu icin doktorlarda onu oneriyor. Bas agrim vs hicbirseyim olmadi sadece ameliyatin sonlarina dogru bebek karnimdan ciktiktan sonra bi 2 3 dk mide bulantim olmustu o kadar. O da buyuk ihtimal bebek cikti karnimla ugrastiklari icin felan sanirim sonrasinda hemen gecti. Kesinlikle spinal oneririm