Belden vurulan iğneyi hissetmiyosun bile sadece dokunmaları hissediyosun bebeğini hemencik görüyosun çok güzel🥲❤bünyeden değişiyo bn mesela ilk kalkışta asla zorlanmadım kolaydı 2. Gün bağdaş kurup oturmuştum mesela sadece yatmada sıkıntı çektim sağa sola dönemedim ama oda olck o kadar ve bnm karnıma bastırma falan gibi bişy olmadı yaşamadım karnıma bastırmadılar yani🤷🏻♀️❤bacaklarımdaki uyuşukluk da 2 saate kadar geçmişti bu kadar 🥲❤