askimizinmeyvesi Pervinkbln_ cevabınız için teşekkür ederim .2019 da kızım için vermişlerdi o zaman almamıştım başka ihtiyaç sahibi kullansın diye.Acaba tekrardan verirler mi
Pervinkbln_ Habus sizin zaten bilgileriniz sağlık ocağında kayıtlı hicbisey gerekli değil gerekenleri hemşireniz giriyor sisteme sadece telefona kod geliyor o kodla kartınızı aliyosunuz
nmtock41 honeyland hamileliğin son 3 ayı ve doğumdan sonra ilk 3 ay kullanılan bi kart kocaeli belediyesi yapmış ben de başvuru yapmadım sağlık ocağından kaydım açılmış sanırım başka hangi illerde var bilemiyorum
nmtock41 Feyza-nur onu deniyorum hatalı şifre diyor ya olmadı bi türlü çarşıya çıkınca halletcem artk
Feyza-nur Habibe82 ben hiç bişey söylemedim kendileri dediler süt kartı var belediye 28 hafta itibariyle 3 ay dogumdan önce 3 ay dogumdan sonra veriyor ben kayıt yapıyorum sende belediyeye gidip kartını al dediler bende öyle gittim aldım
hunilimom nmtock41 ben Gölcük’teyim belli günlerde halk eğitime geliyorlar orda şifre belirlenmisti internetten degistirmistim ben