Annecik02 gittiğiniz sağlık ocağında hemşireniz kayıt oluşturuyor telefonunuza kod geliyor o kodla belediyeden kartı alıyorsunuz doğumdan önce 3 ay doğumdan sonra 3 toplam altı ay süt parası yatıyor karta aylık 75 TL her ay ama sağlık ocağıni arayıp hemsirenize yükleme yaptırmaniz gerekiyor. Kocaeli’de var bu uygulama başka illerde varmı bilmiyorum