[silindi] merhaba benim 28 gün oldu dogum yapalı.Dikislerde şişlik tarzı bir görüntü var hala ve rengi dikiş yeri normal ama göbeğinde koyu bir renk hakim ki normalde beyaz tenli biri olduğum halde..ve doğum lekesi denen kahverengi çizgide duruyo ve ne zaman geçer bunlar bende merak ediyorum artı rahatsiz oluyorm