Merhaba sevgili anneler,
Bugün 38. haftamızı dolduruyoruz. Gebelik Kolestazım olduğu için en geç bu hafta doğum yapmam gerekiyor. Normal doğum istediğim için ve tahlil sonuçlarım da çok yüksek çıkmadığı için bu haftaya kadar bekleyebildik. Perşembe günü Allah nasip ederse doğumum olacak. Bugün çatı muayenesine girdim. Doktor çatımın müsait olduğunu (ki bebeğim iri bir bebek olmasına rağmen) ama açılmamın olmadığını, sadece rahim ağzında yumuşama olduğunu söyledi. Suni ile deneyebiliriz istersen dedi. Ben de öyle yapalım dedim ama açıklık olmadığı için ve bebekte kolestazdan dolayı sıkıntı olabileceği için de korkuyorum bir yandan. Açıklık olmadan suni ile doğuran var mı aramızda? Ya da bu durumda olan arkadaşlar? Saatlerce boşuna sancı çekip sonra sezeryana alınmak da üzücü bir durum olur 🙄🥺
Bir de Allah için basürü olup normal doğuran varsa yazabilir mi, hepsinden çok ondan korkuyorum. Doktorum engel olmaz ama daha da kötüleştirir basürünü dedi. 😢