ikizlerin_annesi__ kordon dolanmasına bağlı solunum sıkıntısı yaşadı benim bebeğim.
İlk ameliyattan çıktıktan sonra 2 saatlik küvözde kalışında mama vermişler , yanıma geldiğinde emzirmeyi denedik ama beceremedik. Ardından hemen tekrar küvöze indi zaten. Yeni doğan yoğunbakım hemşireleri bana 1 damla bile olsa sütünü getir biz bebeğe veriyoruz, bebeğin sütünden nasibini alsın dedi. İnan sütüm vardı ama sağma ile gelmiyordu, sağma yeterli olmuyordu ona rağmen azıcık sütümü dahi götürüyordum. Tabiki götürdüğüm süt yetmiyordu beslenmesine. Mama ile besliyorlardı küvözde benim sütüm ek oluyordu.