Zeynepdgn50 Tuqba90 aynen kuzum bende öyle düşündüm çünkü ilk gebeliğim dış gebelik oldu nolur ne olmaz gidip vereyim sabah kan adet olmazsam
Tuqba90 Zeynepdgn50 bende ilk öyle oldum 10 gün geçti adetim gelmişti ikincide baya bekledim ama kendimede dikkat ettim sonra gittim 5 haftalık hamileymişim
Asima Zeynepdgn50 ver tabiki ben tutmadığını düşünmüştüm enfeksiyon için gittim rahim kalınlaşması var demişti kan aldılar belli oldu öyle
Zeynepdgn50 Asima aynen öyle canım olur ya belki de hamileyim oruç tutuyorum bi de farkında olmadan en iyi kesin öğrenmek için kan veriyim
Zeynepdgn50 Tuqba90 aynen öyle kuzum belli olmaz dikkat ediyorum inşallah hayırlısı olur yarın kan vereyim
Muzlupuding Bir an önce kan ver canım takibini yapman daha kolay olur senin için hakkında hayırlısı olsun :)
Asima Zeynepdgn50 bende oruç tutuyorum şuan 7 haftalık oldu İnşallah gelecek hafta kalp atışını da duycaz Allah size de güzel haberler nasip etsin tez zamanda 🤲
Buse-26 Muzlupuding kaç çıkmıştı acaba ben verdim bugün 5 çıktı yarın tekrar vermemi söyledi dokturum
Muzlupuding Buse-26 herkesin döllenmesi farklı olabilir canım benim adetime 7 gün kala 150 çıkmıştı . Seninde sınır çıkmış. Bir sonraki kanı verdiğinde herşey belli olacaktır:)
Buse-26 Zeynepdgn50 benim geçmedi doktorum 6 gün önden baktırmamı istedi böyle çıkınca yarın tekrar vermemi söyledi bekliyorum yarını artık
Zeynepdgn50 Buse-26 inşallah hayırlısı olur hakkımızda bende yarın kan vericem yarın ikimiz içinde güzel sonuçlar gelir inşallah
Elayvzz Zeynepdgn50 yanılma payı yok bence ben adetime 3 gün kala bu testle öğrendim gebelik yeni olsa bile silik çıkıyor